Detaylı Çağrı Raporlama Yazılımı Nedir?

Piyasaya çıktığı ilk günden itibaren kurumsal işletmelerin çağrı maliyetlerini ve trafiğini kontrol altına alarak değer katan Crystalinfo detaylı çağrı raporlama yazılımı günümüzde binlerce işletme tarafından düzenli olarak kullanılmaktadır. Telefon santral sistemininiz markası ne olursa olsun CDR sisteminin marka bağımsız çalışması sektörde tüm entegratör ve son kullanıcılar tarafından tercih edilmesini sağlamaktadır.

Sabit telefon üzerinden yapılan gelen ve giden çağrı raporlamasının tüm bilgilerini toparlayarak hızlıca milyonlarca kayda ulaşmanızı sağlar. Görüşme detayı istatistikleri sayesinde şirketinizdeki telefonlara gelen çağrı trafiğini düzenlerken verimlilik ve maliyeti de kontrol altına almış olursunuz.

 

Crystalinfo Detaylı Çağrı Raporlama Yazılımı Özellikleri Nelerdir?

Detaylı çağrı raporlama yazılımı, çok kapsamlı bilgileri tutan ve her an yenilerinin üzerine eklendiği SQL tabanlı bir veri saklama ve sunma sistemidir. CDR raporlama yazılımı seçerken özelliklerine dikkat edilmelidir.

  • Kullanıcı dostu arayüz,
  • Özelleştirilebilir menüler,
  • Ölçeklenebilir,
  • Talebe göre rapor düzenleme,
  • Merkezi ve esnek raporlama,
  • E-posta ile otomatik rapor paylaşımı,
  • Detaylı gelen arama ve giden arama çağrı raporlaması,
  • Kolay kurulum,
  • Yetkilendirme,
  • Özel – Resmi çağrı ayırımı,
  • Gelişmiş fihrist sistemi,
  • Gelişmiş tarife yönetim sistemi,
  • Yönetici rapor özelliği,
  • Telefon santraliniz ile %100 uyum,
  • Yedekleme ve bakım,

 

Detaylı Çağrı Raporlama Yazılımının Avantajları Nelerdir?

Detaylı çağrı raporlama yazılımı kullanımı amacı, maliyet ve verimlilik bazlı olarak değerlendirilebilir. Bazı firmalar, çağrı kayıt raporlamayı fatura tutarını düşürme amaçlı kullanırken bazı firmalar, yüksek trafiği daha verimli yönetmek için kullanmaktadır. Telefon santrali markalarının ücretsiz gelen eklentilerini kullanmak yerine Crystalinfo gibi bu alanda özelleşmiş bir yazılım kullanmak daha doğru olacaktır. Karel‘in Webcm veya Telesis‘in XTools eklenti yazılımları sektörde kullanılan diğer yazılımlardır. Crystalinfo, sadece bu alanda çalışan ekiplerden oluşmaktadır. Bu da, sürekli destek alma ve gelişen teknolojiyle beraber yazılımın düzenli olarak güncellenmesi açısından değerlidir.

Crystalinfo CDR raporlama yazılımı ile işletmenizdeki telefon altyapısını ve ses iletişimini daha efektif kullanımını sağlayabilirsiniz.  Telefon santrali altyapınızla tam uyumlu şekilde çalışabilecek çağrı kayıt ve raporlama yazılımı ile kontrolsüz olarak yönettiğiniz telefon faturalarınızı ve çağrı kayıtlarınızın kalitesini arttırabilirsiniz. Detaylı çağrı raporlama yazılımının avantajları şunlardır:

  • Telefon trafiğinizi kontrol altına alır,
  • Telekomünikasyon faturanızı düşürmenizi sağlar,
  • Telefon çağrı görüşme verimliliğini arttırır,
  • Ekip optimizasyonu sağlar,
  • Çağrı yönetim kolaylığı sağlar.

 

Hangi Firmalar Detaylı Çağrı Raporlama Yazılımı Kullanmalıdır?

Detaylı çağrı raporlama yazılımı işletmelerin telefon faturalarını düşürme ve çağrı alan ekibin verimliliğini arttırmak için tercih edilmektedir. Dolayısıyla, her firma özelinde kullanım amacı değişkenlik gösterebilir. Orta ve büyük ölçekli firmaların çoğu detaylı çağrı raporlama yazılımını çağrı trafik yönetimi için kullanmaktadır. Küçük ölçekli firmalarda ise yüksek telekomünikasyon faturalarını düşürmek için tercih edilmektedir. Boyut bağımsız yüksek ve değişken telefon trafiğine sahip olan her işletmenin detaylı çağrı raporlama yazılımı kullanması gerekmektedir. CDR yazılımı kullanması gereken kurumları aşağıdaki şekilde özetledik.

  • Yoğun (gelen ve giden) çağrı trafiğine sahip,
  • Çok lokasyona sahip olan,
  • Tümleşik iletişim sistemleri kullanan,
  • Yüksek telefon faturası ödeyen,
  • Telekomünikasyon fatura kontrol sağlamak isteyen,
  • Şehirlerarası ve uluslararası çağrı trafiği olan,
  • Tüm çağrı merkezleri,
  • Servis/bakım hizmeti veren,
  • Çağrı karşılayan personel sirkülasyonu yüksek olan,

 

Örnek CDR Raporları Nasıl Olmalıdır?

CDR raporları işletmenin yerinde (on-premise) veya web tabanlı olarak kurularak alınabilir. Esnek raporlar sayesinde farklı seviyedeki kullanıcıların ulaşabileceği rapor tipleri olmalıdır.

  • Çağrı tiplerine (gelen, giden, cevapsız, kaybolan) göre,
  • Abone, numara, operatör ve departmana göre,
  • Ücretlendirmesine göre,
  • GSM, uluslararası, şehiriçi, şehirlerarası gibi farklı kaynaklara göre,
  • Çağrı sürelerine göre,
  • Sık arama yapana göre,
  • Bekleme süresi en yüksek olan kullanıcıya göre,
  • Saat aralığına göre,
  • Arayan veya aranan görüşme yönüne göre,
  • En masraflı kullanıcıya göre,
  • Çağrı türüne göre(meşgul, cevaplandı vb.),
  • Konuma göre,
  • Farklı histogramlara göre,

 

Crystalinfo Hangi Telefon Santralleri ile entegrasyonu vardır?

  • Ericsson-LG,
  • Avaya,
  • Cisco,
  • Siemens,
  • Alcatel,
  • Karel
  • Telesis.