CrystalInfo Giden Çağrı Raporları

Giden Çağrı Raporlarında kısaca şirket dışına yapılan telefon konuşmaları özet ve raporları gösterilmeye çalışılmıştır.  Buna bağlı olarak; Dahili, Departman, arama türü, Aranan şebeke, Kodu, Aranan numara, Ülke kodu, Auth. Kodu, Minimum ücret, Minimum süre ve dakika cinsinden. Seçilecek kriterler doğrultusunda giden çağrılar üzerindeki kontrol daha da aratacaktır.

İstenildiği takdirde, Fihriste kayıtlı veya olmayan kullanıcılar için de ayrı bir arama yapılabilir. Bu ayrım, şirket dışı aramaların sıklığını ve ne kadar zaman harcandığının tespitinde büyük yarar sağlayacaktır. Zira bir araştırmanın sonucu, şirket içerisinde gereksiz konuşmaların toplam süresi, çalışma saatlerinin %15’ini oluşturmaktadır.

Tarih Zaman Kriterleri :

Bu ekranda sonraki butonuna tıklandığında zaman kriterleri görüntülenir. Zaman kriterleri CrystalInfo for Windows’ ta rakiplerinden daha geniş ve esnek bir şekilde ele alınmıştır. Kullanıcıların her çeşit rapor ve zaman kriterini seçmesine yardımcı olan zaman kriterlerinde,  istenilen saatler, istenilen haftalar , istenilen günler, hatta mesai içi veya mesai dışı kriterleri, kullanıcının seçebileceği kriterler arasındadır.  İstenildiği takdirde iki farklı zaman dilimi seçilip, iki ayrı zaman arasındaki raporlarda çok basitçe alınabilir.