Menüden raporlar butonunu tıkladığınızda karşınıza yukardaki ekran çıkacaktır. CrystalInfo’ da her çeşit rapor almak mümkündür. Raporlar kısmına Admin ana sayfasından ulaşmakta mümkündür. Fakat menüdeki raporların en büyük özelliği kişisel ve esnek raporlar alabilmek içindir. Rapor kriterleri her alanı kapsadığı için istediğiniz şekilde rapor almaya imkan sağlar.
Raporlar kısmında şekilde görüldüğü üzere 2 ayrı pano vardır. 1. pano, giden çağrı kriterlerini girmek için, 2. pano zaman kriterlerini seçmek içindir. Burada dikkat edilmesi gerekli temel 2 durum vardır;
Her iki panoda da bütün kriterleri doldurmak zorunda değilsiniz. Doldurulmadığı takdirde, CrystalInfo en geniş kapsamlı raporu almaya çalışacaktır. Bu durumda rapor alım süreniz uzayacaktır. İstediğiniz rapora ulaşabilmek için kriterleri iyi seçmek ve rapor alım süresini kısaltmak gereklidir.
Her iki panoda, diğerine yazılan kriterleri baz alacaktır.
Giden çağrı raporu Dahili: Şirket içindeki dahililerden yalnızca birini seçmeye imkan verir. Departman:Şirket içerisindeki departmanlardan istenilen biri seçilebilir. Aram türü : Arama türü(şehir, şehirlerarası, GSM,vs) burdan seçilir Aranan şebeke : Eğer bir cep telefonu operatörüne bakmak istiyorsanız, operatör adını burdan seçebilirsiniz. Kodu : Şehir kodunu belirtir. Ülke kodu : Ülke kodunu belirtir. Auth.Kodu: Otorizasyon kodunu belirtir. Mminimum ücret : Rapor alırken minimum bir ücret belirleyip, bu ücretin altındaki ücretler elenmiş olur. Minimum süre : Aynı zamanda süre kriterini de sınırlandırabilirsiniz. Aranan Numara : İstediğiniz bir numarayı girip, sadece bu numaraya yapılan çağrıları görmeniz mümkündür.
|
Kriterler Kayıt adedi : Girilen rakam kadar sonuç getirir. Son : Gün olarak kaç gün geriden başlayarak rapor almak istediğinizi buraya girebilirsiniz. Tarih : Geniş anlamda zaman kriterini burdan seçmek mümkündür.
Bunların yanısıra programdan hafta içi , hafta sonumesai içi, mesai dışı, ve saat dilimlerine gore raporunuzu alabilirsiniz.
Not: Aayrıca rapor sayfaları incelenecektir. |